مشخصات فنی و لوازم یدکی اسپورتیج 2020

چهارشنبه 12 شهريور 1399
13:23
رعنا

به صورت استاندارد برای این خودرو مورتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر با قدرتی معادل 181 اسب بخار و همچنین 237 نیوتون متر گشتاور تعبیه شده است. چنانچه مایل به داشتن قدرت موتور بیشتری هستید می توانید موتور 2 لیتری با 4 سیلند توربو باشید که این موتور 240 اسب بخار قدرت در نسخه دیفرانسیل جلو و 237 اسب بخار قدرت در نسخه چرخ های متحرک و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای انتقال سرعت ماشین نیز یک جعبه دنده 6 سرعته البته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانیم : واتر پمپ آوانته

کیفیت رانندگی

اسپورتیج تعادل شیرینی بین راحتی و اسپورت بودن است. رانندگی در جاده های ناهموار با این ماشین مناسب است و ناراحتی بیا مشکلات جاده ای را کمتر در کابین خوردو احساس میکنید. اگرچه به اندازه بعضی از رقبا چابک نیست، اما Sportage احساس پیچیده و اعتماد به نفس خاصی در پیچیدن و چرخش خودرو به شما میدهد.

قابلیت اطمینان اسپورتیج

کیا اسپورتیج 2020 دارای قابلیت اطمینان پیش بینی شده 4.5 از 5 ستاره از سوی J.D. Power است. این موضوع ماشین را با ضمانت اساسی 5 ساله به ازای 60،000 مایل و ضمانت پیشرانه 10 ساله به ازای 100،000 مایل پوشش می دهد. این یکی از طولانی ترین ضمانت نامه ها در بین ماشین های شاسی بلند است.

ایمنی کیا اسپورتیج 2020

بررسی نتایج تست تصادف ماشین

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه در 5 تست تصادف، رتبه برتر کیفیت را به Kia Sportage مدل 2020 داده است. اداره امنیت ایمنی ترافیک بزرگراه ملی آمریکا از پنج ستاره، پنج ستاره به این ماشین در تست تصادف جانبی و چهار ستاره در تست های سقوط و جابجایی جلو به آن داده است

ویژگی های ایمنی و لوازم یدکی اسپورتیج

اسپورتیج LX دارای مانیتور اتنشن راننده، نگه دارنده لاین، هشدار خروج از لاین، دوربین عقب، چراغ های اتوماتیک بالا و سیستم اخطار و ترمز قبل از برخورد با تشخیص عابر پیاده است. مانیتورینگ نقطه کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب مانند سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و کنترل کروز تطبیقی نیز در دسترس هستند.

از کجا قطعات اسپورتیج 2020 را خریداری کنم؟

شما می توانید نه تنها برای خرید قطعات و لوازم یدکی اسپورتیج ، که برای تمام ماشین های ساخته شده توسط کمپانی های کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.. ما مفتخریم که قطعات هیوندای و کیا را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال وارد کرده و در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]