نکات مهم در ساخت استخر خانگی

سه شنبه 17 دی 1398
12:04
رعنا

آیا میدانید ساخت یک استخر و تاسیسات جکوزی در خانه شما چه قدر به خانه شما ارزش و زیبایی می بخشد؟ هیچ چیز مثل یک استخر با آب خنک در روزهای گرم تابستانی به شما آرامش نخواهد بخشید. استخرها همانند یک عنصر دکوراتیو در محوطه خانه یا درون آن است و ارزش ملک شما را به مراتب بالا می برد زیرا تعداد خانه هایی که در فضای آنها استخر تعبیه شده است بسیار محدود می باشد.


موقعیت


اگر در منطقه ای آفتابی زندگی می کنید بهتر است استخر سرپوشیده را انتخاب کنید تا آرامش و آسایش افرادی که از استخر استفاده می کنند را فراهم کنید. قبل از اینکه برای ساخت استخر هزینه کنید باید خانه های مجاور و همسایگان خود را در نظر بگیرید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که خانه ها بسیار گران هستند و در آن ها استخرهای بزرگ و زیبا ساخته شده، استخر خانگی ایده ای مناسب محسوب می شود زیرا اگر خانه بدون استخر باشد ارزش ملک شما در مقایسه با خانه های اطراف پایین تر خواهد آمد.


مدل استخر


استخرهای شنا اگر در محوطه منزل طراحی و اجرا شوند بسیار جذاب تر خواهند بود و خریداران ملک را بیشتر به سمت خود جلب می کنند.


هزینه نگهداری استخر


هزینه استخر و جکوزی تنها به ساخت و تصفیه آب جکوزی و استخر مرتبط نمی باشد. به منظور داشتن آبی تمیز و پاک همواره باید به بهداشت آب و ضد عفونی کردن آن با مواد شیمیایی توجه نمود. در صورتی می توان خریداران را به سمت خرید خانه ترغیب کرد که محوطه خانه شما تمیز و مرتب بوده و استخر نیز آبی زلال و سالم داشته باشد. شما هر ساله باید دیوار استخر را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر نمائید. هر چند ممکن است نگهداری استخر کمی هزینه بردار باشد اما این هزینه هنگام فروش خانه تاثرگذار خواهد بود.


انواع استخر


استخرهای سربازی که در محوطه خانه ها طراحی می شوند از نظر ظاهر بسیار با یکدیگر متفاوت هستند. شما می توانید با توجه سلیقه خودتان نسبت به انتخاب یک مدل مناسب اقدام نمائید. طراحی استخر تنها به ساخت آن در مکان مورد نظر اشاره نمی کند بلکه منظره اطراف استخر نیز بسیار حائز اهمیت است و باید در طراحی به آن دقت شود


فضای اطراف استخر


پس از ساخت استخر شما باید محوطه اطراف آن را نیز طراحی نمائید. استفاده از سنگ های زینتی مثل سنگ گرانیت در محوطه استخر می تواند در زیبایی محوطه استخر بسیار تاثیر گذار باشد.


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]