ویژگی های شگفت انگیز کیا ریو جدید

شنبه 5 مهر 1399
12:53
رعنا

ویژگی هایی که باعث شده ریو جدید دوست دار طبیعت باشد

برای کسانی که عاشق طبیعت و محیط زیست هستند این ماشین میتواند بسیار ایده آل باشد. زیرا کیا ریو 2021 به عنوان یک ماشین دوست دار محیط زیست معرفی شده است. میزان مصرف سوخت نسل جدید کیا ریو بسیار پایین است. از نظر تولید گازهای گلخانه ای نیز گفته شده که بی خطر است و کمترین میزان گازهای گلخانه ای را تولید میکند.

به عنوان یک هاچبک مدرن روی این ماشین حساب کنید

رانندگی با این مشاین به حالت اکو، اسپرت و بسیار استناندارد است. قدرت موتور این ماشین حدود 120 اسب بخار است و گیربکس دستی آی ام تی دارد که باعث افزایش کیفیت سواری و رانندگی با آن شده است. پیشرانه این ماشین هیبریدی و از نوع MHEV است که از یک موتور بنزینی با حجم یک لیتری توربو و یک سیستم 48 ولتی برخوردار است. این ویژگی های باعث شده که از ریو 2021 به عنوان یک هاچبک استاندارد و خوش فرم یاد شود که به راحتی انتظارات یک خودرو شهری را و جمع و جور را برآورده میکند.

بیشتر بدانیم : کیا سورنتو 2018

تجهزات رفاهی و ایمنی کیا ریو جدید

نسل جدید این ماشین نوید بخش دنیایی بهتر با ماشین هایی بهتر است. امکانات در نظر گرفته شده برای این ماشین سطح رفاه سرنشیان را بالا میبرد و به راننده کمک میکند تا اشراف کاملی به خودرو و خیابان داشته باشد. برای مثال سیسم تشخیص عابرین پیاده یکی از ویژه ترین آپشن های کیا ریو 2021 است که وجود هر عابری در روبرو و اطراف ماشین را تشخیص داده و مانع برخورد به او میشود.

علاوه بر این آپشن، سیستم پیشگیری از برخورد از جلو نیز باعث شده ضریب اطمینان رانندگی با این ماشین بالاتر برود. خودرو مانند ماشین های هم رده خود سیستم کنترل و حفظ موقعیت بین خطوط را دارد، از یک سیستم ترمز استاندارد و اتوماتیک، هشدار نقاط کور برخوردار است و از همه مهمتر یک دوربین 360 درجه نیز دارد. همه اینها امنیت، ایمنی و رفاه سرنشینان، عابرین و سرنشنان ماشین های دیگر را تامین میکند.

از کجا قطعات و لوزم یدکی کیا ریو بخریم؟

برای خرید لوزام یدکی و قطعات کیا ریو میتوانید به فروشگاه اینترنتی لوتزم یدکی خودرو ما مراجعه کنید و یا به صورت مستقیم با همکارانمان در استارپارتس تماس بگیرید. ما تمام قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را تامین و عرضه میکنیم و در اولین فرصت ممکن به دست مشتریانمان میرسانیم. اگر دیر یا زود نیاز به تعویض قطعات کیا ریو خود داشتید حتما امتحانی هم که شده با ما تماس بگیرید زیرا پشیمان نخواهید شد.


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]