آیا ساخارین از آسپارتام بهتر است؟

يکشنبه 6 مهر 1399
15:49
رعنا

آسپارتام مانند قند بوده و تقریباً خالی از کالری است. به همین دلیل است که آسپارتام یکی از محبوب ترین شیرین کننده های مصنوعی امروزی است. بدون شک، شما یا نزدیکانتان احتمالاً در چند روز گذشته یا شاید طی چند ساعت گذشته، یک محصول غذایی حاوی آسپارتام مصرف کرده باشید. غلات صبحانه، نوشابه ها و ژلاتین تنها تعدادی از محصولات و مواد غذایی حاوی آسپارتام هستند که ممکن است در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید.

بیشتر بدانیم :

طبق اعلام آکادمی پزشکان خانواده آمریکا، ساخارین نیز مانند آسپارتام مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و یک بار به عنوان ماده نسبتا خطرناک شناسایی شده بود. این شیرین کننده مصنوعی از اواخر دهه ۱۸۰۰ میلادی وجود داشته است (که آن را به عنوان قدیمی ترین شیرین کننده مصنوعی تبدیل می کند). این شیرین کننده ۲۰۰ تا ۷۰۰ برابر شیرین تر از شکر است. با این حال، ساخارین برعکس آسپارتام ته مزه ناخوشایندی دارد که بسیاری از مصرف کنندگان آن را ناپدید می کنند.

مانند آسپارتام، خوراکی های زیادی حاوی ساخارین وجود دارد. برخی از مهمرین خوراکی های حاوی این ماده عبارتند از:

آدامس

کنسرو میوه

نوشابه

و برخی محصوات پخته شده

همچنین می توانید آن را به صورت فله و یا بسته ها مجزا در راهرو شکر فروشگاه مواد غذایی خود بیابید. علاوه بر این، ممکن است از آن برای شیرین کردن قهوه و چای خود و همچنین غذاهی پخته شده خود استفاده کنید. ساخارین وقتی که گرم می شود مانند آسپارتام قدرت شیرین کننده خود را از دست نمی دهد.

از کجا آسپارتام و مواد غذایی حاوی آسپارتام بخرم؟

اگر می خواهید به صورت عمده اقدام به خرید آسپارتام کنید می توانید با فروشگاه مواد شیمیایی جهان شیمی تماس بگیرید. ما قیمت آسپارتام را به صورت منصفانه و کمتر از سایر فروشگاه های مواد شیمیایی مشابه اعلام کردیم.


موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]