مدت زمان ساخت استخر

سه شنبه 1 بهمن 1398
11:44
رعنا

گام‌های زیادی در ساخت استخر شنای بتونی بر روی سطح زمین وجود دارد. کل پروژه با بازرسی شروع می‌شود که شامل طراحی و ارائه پروژه و همچنین دریافت مجوز و تاییدیه است. زمانی که این مرحله طی شود، پروژه ساخت ‌و ساز می‌تواند آغاز شود.

اولین قدم در ساخت، ایجاد چیدمان استخر است. پیمان‌کار به دقت محل دقیق و شکل استخر روی زمین را بررسی خواهد کرد و زمانی که اشکال تنظیم شود، حفاری می‌تواند آغاز شود. این بخش با استفاده از لودر انجام می‌شود تا دیوارهای استخر را حفاری کرده و صاف کند. هنگامی که گودال حفر می‌شود، میله‌های فولادی برای تقویت دیواره استخر به کار می‌رود.

پس از نصب اسکلت فولادی، همه لوله‌کشی برای بازگشت آب، تخلیه اصلی، و منبع آب انجام میشود. سپس زمان آن رسیده که برنامه بتون پاشی ریخته شود. بتون در قالب حداقل ۶ اینچ فرو ریخته و سپس برای چند روز خشک می‌شود.

پس از اتمام فاز بتونی، کاشی‌های تزیینی نصب خواهند شد و مرحله لوله‌کشی تکمیل خواهد شد. طراحی و محاسبات به دقت بالا اجرا می‌شود تا گردش مناسب آب درون استخر تضمین شود. سپس تجهیزات استخر، از جمله سیستم پمپ‌ها و سیستم فیلتراسیون و سیستم الکتریکی و گاز راه‌اندازی میشود.

در مرحله نهایی پروژه، کف آماده خواهد شد و سپس مصالح ساختمانی و زباله از محل پاک‌ سازی خواهد شد. بعد از انجام این کار، داخل استخر با روکش، گچ یا رنگ پوشیده می‌شود و استخر پر از آب خواهد شد. زمانی که کامل شد، پیمان کاران تجهیزات استخر را امتحان خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز به درستی شروع می‌شود و روند نگهداری استخر و نگهداری معمول را ادامه خواهد داد.

به طور متوسط، استخرهای بتونی حدود ۳ تا ۱۲ هفته طول می‌کشد تا نصب شود. این بسیار طولانی‌تر از بسیاری از انواع دیگر استخرها است. دلیل این امر این است که بتن باید برای مدتی بعد از ریختن آن سفت شود.

نگهداری

برای حفظ ایمنی استخر، نیاز به نگهداری منظم دارد. نمودار زیر نشان‌دهنده انواع مختلف نگهداری و هزینه‌های متوسط است.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]