در خرید کلاه گیس زنانه باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

شنبه 7 مرداد 1402
18:09
رعنا

۹۹ درصد افراد جامعه برای تکمیل زیبایی چهره خود به موهای خود اهمیت میدهند و نگران ریزش موهای خود هستند و افرادی که ریزش های ژنتیکی دارند و طاسی را تجربه میکنند نیز به دنبال روش های برای رشد مجدد موها مانند روش کاشت مو هستند اما برخی افراد به دلایل مختلف ریزش های وسیع تر و غیر بازگشت و یا ریزش های کامل با بازگشت طولانی را تجربه میکنند و کاندیدای مناسب روش کاشت مو نیستند ممکن است در چنین شرایطی افراد به دنبال روش هایی مانند دریافت و استفاده از کلاه گیس طبیعی باشد که متاستفانه از عملکرد آن راضی نبوده و تاثیر منفی بر چهره آن ها میگذارد.

کلاه گیس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کلاه گیس زنانه علاوه بر ایجاد زخم و خارش و حساسیت بر کف سر ، ظاهری کاملا غیر طبیعی داشته که امکان تشخیص را به همه افراد میدهد ، کلاه گیس به علت کیفیت پایین موها موهایی بد حالت را داشته که به مرور زمان حالت کرکی را به خود میگیرد و همچنین به کلاهگیس ها هیچ حالتی نمیتوان داد با توجه به چنین شرایطی برای کلاهگیس افراد ترجیح میدهند از این روش نیز استفاده نکنند در چنین حالتی کلاه گیس طبیعی تنها راه و همچنین بهترین راه برای داشتن موهایی زیبا و ظاهر طبیعی شما خواهد بود.

کلاه گیس برای افراد آلوپسی و سرطانی از موی طبیعی

انواع کلاه گیس زنانه و مردانه با موی طبیعی ما چنان طبیعی می باشند که به راحتی میتوانید ورزش و حمام نمائید. موهایتان را فرق باز کنید و موهایتان را رنگ و فر و مش نمائید و سشوار بکشید مدل مو گوناگون دهید و از هر نوع لوازم آرایش همچون واکس مو و ژل مو و حتی اتو مو نیز استفاده کنید..

قیمت کلاه گیس چقدر است

مشتریان کلاه گیس فقط زنان نیستند. حالا مردان هم به مشتریان جدید این محصول اضافه شده‌اند و جالب اینکه، قیمت کلاه گیس های مردانه گاه از مدل زنانه آن هم گرانتر است. برای مثال در فروشگاه‌های آنلاین کلاه‌گیس‌های مردانه‌‌ای پیدا می‌شود که قیمت آن ۱۱ میلیون تومان است.

کلاه گیس طبیعی چیست ؟

پروتز مو یا همان کلاه گیس مردانه طبیعی راهی عالی برای رهایی از طاسی موها می باشد عزیزانی که آلوپسی دارند و یا تحت درمان شیمی درمانی موهای خود را از دست داده اند به هیچ وجع نگران استفاده از کلاهگیس و ظاهر غیر طبیعی آن نباشد کلاهگیس میتواند زیبایی را به آن ها هدیه دهد و امکان تشخیص نیز وجود ندارد.

کاه گیس طبیعی که در مرکز موی ایندرا قابل سفارش است از موهای طبیعی از سر چیده شده استفاده میشود و سپس موهای طبیعی بر پروتز شبیه سازی شده با پوست سر افراد که جنس عالی و طبیعی داشته و خارجی است کاشته میشود و پس از آن پروتز از طریق چسب های طبیعی فیکس دهنده بر سر نصب میشوند.

کلاه گیس طبیعی دارای خط رویش طبیعی بوده و امکان حالت داده به موها از این طریق وجود دارد همچنین بر عکس کلاه‌گیس های عادی دیگر نگرانی برای افتادن موها و یا ریزش موهای کلاه‌گیس وجود ندارد افراد بدون نگرانی متیوانند کلاه‌گیس را همیشه بر سر متصل نگهدارند و نگران خوابیدن با پرتز نباشند.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]