کدام ورزش ها بیش تر بر روی کاهش وزن تاثیر می گذارند؟

يکشنبه 22 مرداد 1402
12:55
رعنا

تخمین زده می شود که نیمی از بزرگسالان آمریکایی هر ساله سعی در کاهش وزن دارند. گذشته از رژیم ، ورزش برای تناسب اندام یکی از رایج ترین استراتژی هایی است که افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند استفاده می کنند.

ورزش کردن علاوه بر کمک به کاهش وزن مزایای بسیاری از جمله بهبود خلق و خو ، تقویت استخوان ها و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن دارد.

۷ مورد از بهترین تمرین ها برای کاهش وزن:

· پیاده روی

· آهسته دویدن یا دویدن

· دوچرخه سواری

· تمرین با وزنه

· شنا کردن

· یوگا

· پیلاتس

سوزاندن کالری طی پیاده روی

همین سادگی پیاده روی است که آن را فعالیتی جذاب برای بسیاری از افراد جهت کاهش وزن تبدیل کرده است، به خصوص افرادی که قصد سوزاندن کالری زیادی دارند.

تعداد کالری که حین پیاده روی می سوزانید به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ وزن و سرعت راه رفتن شما دو مورد بسیار تاثیرگذار است.

میانگین سرعتی که برای پیاده روی در بزرگسالان در نظر گرفته شده، حدود ۴۰۸ کیلومتر در ساعت است. هر چه سریع تر راه بروید، کالری بیشتری خواهید سوزاند. بنابراین باید بگوییم که لاغری با پیاده روی امکان پذیر است.

ورزش هایی برای محل کار

روزانه کارمندان یک سوم وقت خود را در محیط کار می‌گذرانند. مدت زیادی از این زمان در وضعیت نشسته و بدون تحرک می‌باشد. این بی‌تحرکی با عوارضی مانند خستگی، سفتی عضلات و مشکلات جسمانی دیگر همراه می‌باشد که این عوارض از میزان کارایی و بهره‌وری این نیروی عظیم کار می‌کاهد. تحقیقات نشان می‌دهد که کارمندان ادارات بیشتر از سایر افراد مستعد دردها و بیماری های مرتبط با گردن، شانه، کمر و ... می‌باشند. بنابراین این نیروی کار نیازمند به آموزش حرکات ساده ورزشی در محیط کار هستند تا از عوارض ذکر شده کم شود.

تمرینات ورزش در محل کار به دو صورت کششی و حرکتی مطرح شده اند.

تمرینات حرکتی، تحرک مفاصل را بهبود می‌بخشد، باعث افزایش جریان خون برای کار عضلات شده و بدن را برای فعالیت سازنده آماده می‌کند.

تمرینات کششی نیز باعث استراحت عضلانی، افزایش دامنه حرکتی مفصل و تمرکز اعصاب شده و خطر آزردگی و درد عضلانی را کاهش می‌دهد.

بهترین تمرین برای از دست دادن چربی بازو و لاغر کردن آن در خانه

چربی بازو به طور کلی ناشی از انباشت چربی بیش از حد در این ناحیه است ؛ رسوب چربی در سایر قسمتهای بدن آسان است، اما چربی زیاد در بازوها دشوار است بنابراین رسوب تدریجی چربی در بازو منجر به چاقی بازوها می شود.افزایش سن یکی دیگر از دلایل بازوی چاق است پس از دهه 20، بدن ما تمایل به ذخیره چربی در بخش های مختلف بدن دارد و عضلات لاغر کم می شوند. کاهش سوخت و ساز بدن یکی دیگر از دلایل بازو چاق است. میزان متابولیسم با افزایش سن کم می شود و به معنی سوزاندن کالری کمتر است. شما با استفاده از ورزش برای لاغری بازو می توانید از حجم چربی در این قسمت بکاهید.

منبع: https://www.sira.fit/


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]