نکاتی که هنگام خرید کلاه گیس باید در نظر داشته باشید

شنبه 28 مرداد 1402
14:45
رعنا

هنگام خرید کلاه گیس باید نکاتی را در نظر داشته باشید، اینکه کدام مدل به صورتتان بیشتر می‌آید، کدام رنگ زیباترتان می‌کند و غیره. این شما و این راهنمای خرید کلاه گیس نه.

کلاه گیس موی مصنوعی می‌خواهید یا طبیعی؟

انتخاب بین کلاه گیس نه با موی طبیعی یا کلاه‌گیس مصنوعی کار سختی نیست؛ اگر از نکات مهم مربوط به خریدشان با‌خبر باشید:

شکل دادن به کلاه گیس نه طبیعی آسان‌تر از مصنوعی است. می‌توانید مو‌ها را دم‌اسبی ببندید، فر کنید یا موج‌دار درستشان کنید.

موی مصنوعی به‌خصوص برای نگه‌داشتن حجم مو‌های کوتاه مناسب است. کافی است کلاه‌گیس را چند بار تکان دهید تا حجم پیدا کند.

بیش تر بخوانید: درمان ریزش مو با قرص پرفکتیل پلاتینیوم

سبک زندگی‌تان را مشخص کنید

سبک زندگی‌تان شلوغ و پرتحرک است یا آرام و کم‌تحرک؟ کلاه‌گیسی می‌خواهید که بتوانید سریع روی سرتان بگذارید و نیاز به رسیدگی نداشته باشد یا دوست دارید برای مدل دادن به آن وقت بگذارید؟ تعیین سبک زندگی در انتخاب کلا گیس نه تأثیر زیادی دارد.

انتخاب بر اساس فرم صورت

انتخاب کلاه گیس نه بر اساس فرم صورت درست به‌اندازه مدل موی خودتان اهمیت دارد. گاهی مدلی به شما می‌آید و مدل دیگری جذابتان نمی‌کند.

انتخاب بر اساس رنگ پوست

ممکن است با ورود به فروشگاه دلتان بخواهد رنگ مویی را انتخاب کنید که خیلی از رنگ مو‌های خودتان یا رنگی که معمولاً استفاده می‌کنید، دور باشد. این اشتباه را انجام ندهید و به رنگی که امتحانش را پس داده بچسبید. ضمن اینکه می‌توانید بر اساس تناژ رنگ پوستتان سراغ انتخاب کلاه‌گیس نه بروید. رنگ پوست معمولاً به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شود. یک راه ساده برای اینکه تشخیص دهید رنگ پوستتان سرد است یا گرم این است که ببینید زیورآلات طلایی‌رنگ بیشتر به شما می‌آیند یا نقره‌ای؟

اندازه‌گیری دور سر

قبل از خرید کلاه گیس نه باید دور سرتان را اندازه بگیرید، این اندازه‌گیری به‌خصوص برای خرید آنلاین به کارتان می‌آید

مزایا و معایب استفاده از کلاه گیس

کلاه گیس از الیاف مو در دو نوع طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شود و در میان خانم‌ها رایج تر است. از جمله مزایای استفاده از کلاه گیس می‌توان به قیمت ارزان نسبت به روش‌های ترمیمی مو اشاره کرد. حساسیت‌های پوستی، قارچ‌ها و تجمع میکروب‌ها نیز از معایب استفاده از کلاه گیس زنانه بشمار می‌آیند.

کلاه گیس طبیعی

انتخاب کلاه گیس طبق فرم صورت

انتخاب کلاه گیس زنانه طبق فرم صورت درست به اندازه مدل موی خودتان اهمیت دارد. گاهی مدلی به شما می آید و مدل دیگری جذابتان نمی کند. برای این که بدانید کدام کلاه گیس به کدام صورت می آید، راهنمای زیر کمکتان خواهد کرد.

صورت گرد: برای صورت گرد کلاه گیس کوتاه و ازدحام ایده‌ال هستند. همینطور چنانچه موها قسمتی از پیشانی را بپوشانند، فرم صورت زیباتر بنظر خواهد رسید. کلاه گیس زنانه ای که طول آن تا سرشانه هاست و اصطلاحاً مدل خرد یا Layer دارد برای شما مناسب خواهد بود.

صورت بیضی: برای این صورت پی‌جویی مدل های به اصطلاح مصری بهمراه چتری بروید. چنانچه دوست دارید کلاه گیس زنانه با موی بلند داشته باشید، پی‌جویی مدلی که موج یا فر دارد بروید تا صورتتان را توپر نشان دهد.

صورت مربعی: برای صورت مربعی پی‌جویی کلاه گیس هایی را بگیرید که تیزی چانه تان را ملایم تر نشان دهد. بهتر میباشد تفاوت این کلاه گیس ها کج و بلند باشد و نوک موها به حالت تیز برش خورده باشد تا توجه را از چانه بردارد و به خود اختصاص دهد.

صورت لوزی: افرادی دارای صورت لوزی شکل معمولاً گونه های باریک و بلند، پیشانی بلند و چانه باریک و نوک تیز دارند. این اشخاص باید کلاه گیسی را انتخاب کنند که سبب کوتاه تر جلوه دادن پیشانی شود و آنها شود و کشیدگی صورت را تشدید نکند.

صورت قلبی: افرادی که دارای چهره قلبی معمولاً پیشانی پهن و چانه بینهایت باریک دارند. این اشخاص بهتر میباشد کلاه گیسی را انتخاب کنند که سبب کاهش عریض بودن پیشانی آنها شود و به حالت باریک چانه آن ها ظاهری متعادل ببخشد مثل کلاه گیس های چتری.

صورت های کشیده و صاف: کلاه گیس مناسب برای این نوع اشخاص کلاه گیس های فرفری و یا موج دار می باشد ؛ این مدل کلاه گیس ها سبب متعادل کردن حالت کشیده صورت در این اشخاص خواهد شد.

منبع: کلاه گیس


[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]