مزیت های خرید آنلاین لوازم یدکی کیا

سه شنبه 26 اسفند 1399
14:11
رعنا

خرید راحت تر

یکی از مهم ترین مزیت های خرید های اینترنتی این است که می توانید خیلی راحت و بی دردسر لوازم و قطعاتی که می خواهید را انتخاب کنید و سفارش دهید بدون اینکه در ترافیک بمانید و یا بخواهید در فروشگاه های مختلف به دنبال لوازم مورد نیازتان بگردید می توانید در خانه بنشینید و لوازم و قطعات مورد نظرتان را سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که حتما از فروشگاه با کیفیتی لوازم و قطعات مورد نیازتان را تهیه کنید.

قیمت ارزان تر

معمولا خرید آنلاین اگر انجام دهید متوجه می شوید که در سایت می توانید با تخفیف بیشتری خرید خود را انجام دهید. برخی از فروشگاه های اینترنتی برای خرید انلاین تخفیف هایی را برایتان در نظر گرفته اند که بتوانید خرید راحت تر با قیمت منسب تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

تنوع بیشتر

به طبع هنگامی که شما در خانه خود نشسته اید و با خیال راحت در حال بررسی محصولات آن فروشگاه می باشید می توانید بهترین انواع قطعات و لوازم یدکی کیا را انتخاب کنید.در این صورت راحت تر می توانید متوجه شوید که فروشگاه مورد نظر شما چه مدل از لوازم یدکی کیا و یا سایر خودرو ها را دارد.

مقایسه راحت تر قیمت ها

از دیگر مزیت های خرید آنلاین این است که به راحتی می توانید قیمت لوازم و قطعات را در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنید.در هنگام خرید قطعات یدکی چه فاکتور هایی را باید در نظر بگیرید؟یکی از مهم ترین نکاتی که برای شناخت بهترین نمایندگی های فروش لوازم یدکی خودرو ها باید مورد بررسی قرار گیرد تحقیق در مورد آن فروشگاه می باشد.تحقیق خود را انجام دهید. از هر صاحب اتومبیل باتجربه ای که می شناسید بپرسید و او به شما خواهد گفت که بسیار مهم است که قبل از خرید یک قطعه خاص، باید حسابی دقت کنید.بنابراین پس از سؤال از شرکت سرویس دهنده اتومبیل که قطعات یدکی در خودروی شما نیاز به تعویض دارد یا خیر، لازم است تا تحقیق در مورد فروشگاه را شروع کنید.

منبع : فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فواید استفاده از بهبوددهنده نان لواش

سه شنبه 26 اسفند 1399
14:05
رعنا

بهبود دهنده نان لواش ماده ای است که با منعطف کردن خمیر و بالا بردن استقامت آن در تمامی مراحل تولید نان، باعث بهبود کیفی نان تولید شده می شود. بهبود دهنده ها این امکان را به نانوا می دهند که محصولاتی با شکل و حجم مطلوب تر و با قابلیت تازگی و ماندگاری بیشتر تحویل مشتریان دهد.

عمدتا بهبوددهنده ها در خمیرهایی که دارای خمیرمایه هستند، استفاده می شوند و به ازای هر یک کیلو خمیر حدود ۴ الی ۶ گرم بهبود دهنده اضافه میشود. برخی از بهبود دهنده ها به فرم ژل بوده و غلظت بالای مونو گلیسیرید موجود در آنها باعث ثبات و استحکام بالای خمیر شده و بافتی یکدست از خمیر ایجاد میکند، نرمی بیشتر، عدم بیات شدن نان و زمان ماندگاری بیشتر از جمله مزایای استفاده از این نوع بهبوددهنده نان لواش محسوب می شوند.

برخی دیگر به شکل پودری بوده و به علت غلظت بالایی که دارند بسیار پر فروش و مقرون به صرفه هستند و باعث ایجاد بافتی نرم و مطلوب در نان میشوند، بهبود فرایند پخت، نرمی و تازگی و ماندگاری نان از مزیت های فوق العاده ی استفاده از بهبوددهنده نان لواش می باشند. این نوع پودر برای نانهای سنتی از جمله نان لواش و سنگک بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

امروزه بیشتر نانواها از کیفیت بد و سستی آردها ناراضی هستند. پس راه حل چیست؟ بهبود دهنده ها ترکیباتی هستند که از سستی آرد ممانعت کرده و باعث کیفیت بالای نان می شوند. با اضافه کردن بهبوددهنده نان لواش، حجم نان به طور قابل توجهی افزایش یافته و تازگی و ماندگاری بیشتری خواهد داشت، در ضمن نان طعم بهتر و خوشمزه تری هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

چرا باید از بهبود دهنده نان لواش استفاده کرد؟

خاصیت الاستیکی بودن نان یا همان کش آمدن و سفت شدن نان پس از ۱ روز، مرتبط با زمان ماندگاری آن است که با افزودن بهبوددهنده نان لواش این مشکل برطرف می شود و نان حالت ترد و خوشمزه به خود می‌گیرد.

بهبود دهنده ها دارای اثرات منحصر به فردی در تهیه انواع نان ها هستند با اینکه تمام بهبود دهنده ها به منظور رفع عیوب نان به خمیر اضافه می شوند اما همه آنها کاربرد و اثرات یکسان و مشابهی هم ندارند و برخی از آن ها کاملاً برعکس برخی دیگر اثر می‌گذارند. لذا پیش از استفاده، حتما در رابطه با عملکرد هر کدام از آنها اطلاعاتی کسب نمایید. به عنوان مثال ممکن است بهبود دهنده ای باعث تقویت خمیر شود در حالی که یک نوع دیگر استحکام خمیر را کاهش دهد.

منبع : جهان شیمی


موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 298 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخچه شرکت خودرو سازی کیا

دوشنبه 25 اسفند 1399
14:10
رعنا

شرکت خودرو سازی کیا موتورز به‌عنوﺍن قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کرهﺍی، در سال 1944 با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، شروع به کار نمود. در سال 1952، ﺍین شرکت نام خود رﺍ ﺍز «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر دﺍد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سوﺍری کرد. در سال 1986 و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی ﺍز مدل‌های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی (جهت صادرات) نمود. ﺍین مدل‌ها همچنین شامل کیا پرﺍید (بر مبنای مدل مزدﺍ 121) و کیا ﺁوﻻ بودند، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رفت.

کیا موتورز که در سال 1986 تنها 26 دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال 1987 در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به 95٫000 دستگاه افزایش داد. در سال 1992، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. ﺍولین خودروی دﺍرﺍی برند کیا، در ﺍیاﻻت متحده ﺍز طریق 4 شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه 1994 به‌فروش رفت. ﺍز ﺁن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود رﺍ توسعه دﺍد. نمایندگی‌های فروش در سال 1994 مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و بعد ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، ﺍز طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.

با ﺍین حال، ورشکستگی شرکت کیا در سال 1997؛ که در جریان بحرﺍن مالی ﺁسیا رخ دﺍد، موجب گردید که ﺍین شرکت توسط دیگر شرکت خودروساز کرهﺍی، هیوندای موتور در سال 1998 ﺍز طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال 1986 بخشی ﺍز سهام ﺍین شرکت رﺍ خریدﺍری نموده بود، تصاحب گردد.در سال 1998، شرکت کیا موتورز با مدیریت هیوندای موتور گروپ، شروع به صادرﺍت خودروی کیا منتور نمود. این مدل از کیا رقیب مدل‌ها فورد ﺍسکورت و اپل ﺁسترﺍ در بازار اروپا بود، که به جهت قیمت پائین، فروش نسبتأ خوبی در اروپا داشت. سپس در اواسط دهه 1990 مدل هاچ‌بک منتور، با نام کیا شوما عرضه شد. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال 1999 صورت گرفت، کیا منتور رﺍ همچنان در رده سدان نگاه دﺍشت.

بیشتر بخوانید :

کیا به بازﺍر خودروهای خانوﺍدگی، تا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، وﺍرد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدﺍن بود، در سال 1999 ﺍرﺍئه شد. ﺍین خودرو ﺍندﺍزه مشابهی با فورد موندئو دﺍشت، ﺍما در هنگام ارائه ﺁن به بازﺍر ﺍز نظر ﺍندﺍزه، کوچکتر فورد فوکوس بود. ﺍین خودرو دﺍرﺍی تزئینات دﺍخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح باﻻی تجهیزﺍت بود، ﺍما جذﺍبیت کمتری برﺍی بازارهای جهانی دﺍشت.

خودروی جانشین کیا برﺍی کردوس، یعنی کیا مجنتیس در سال 2001 نتوﺍنست محبوبیت کیا کردوس رﺍ ﺍحیا کند. کیا در سال 1999 با خودروی کیا سدونا وارد بازﺍر خودروهای ام‌پی‌وی شد. در زمان ﺍرﺍئه ﺍین خودرو به بازﺍر، ﺍرزﺍن‌ترین خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای کلاس ام‌پی‌وی در بریتانیا شناخته شد.ﺍین مدل‌ها تا سال 2004 که مدل کیا سرﺍتو به بازﺍر عرضه شد، به فروش رفت و همین ﺍمر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوﺍن یکی ﺍز خودروسازﺍن جدی، وﺍرد عرصه رقابت گردد. خودروی اس‌یووی کیا اسپورتیج در سرتاسر ﺍروپا عمومیت پیدﺍ کرد، ﺍما ﺍز سال 2002 بود که کیا فروش بیشتری رﺍ ﺍز طریق عرضه مدل کیا سورنتو در بازﺍر بدست ﺁورد.( جهت کیب اطلاعات بیشتر پیرامون خودرو کیا اسپورتیج اینجا کلیک کنید.)

منبع : https://www.star.parts/shop/


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهبود دهنده نان و کاربرد آن درصنایع غذایی

دوشنبه 25 اسفند 1399
14:03
رعنا

بهبود دهنده نان چیست؟

نان در کشور ما جز اولین‌ها در سبد غذایی مردم است و متاسفانه کیفیت نان‌ها آنجور که باید نیست. مصرف سرانه نان در ایران۱۶۴کیلوگرم است این در حالی است که مصرف سرانه نان در اروپا ۱۶۸کیلوگرم است.

بهبود دهنده کلمه‌ای آشنا در صنعت نان می‌باشد.بهبود دهنده نان باعث افزایش کیفیت نان می‌شود و باعث افزایش ماندگاری نان می‌شود. در قدیم از روغن به عنوان بهبود دهنده نان استفاده می‌کردند. بعد از آن از مواد شیمیایی به عنوان بهبود دهنده استفاده می‌کردند اما این روزه از آنزیم استفاده می‌شود که فاقد مواد شیمیایی است. بهبود دهنده نان به گسترش خمیر کمک می‌کند هم چنین به ورآمدن خمیر کمک می‌کند و از خوابیدن خمیر در مرحله تخمیر نهایی و پخت نان جلوگیری می کند. بهبود دهنده ها flour improver ترکیباتی هستند که با ایجاد انعطاف پذیری و افزایش قدرت تحمل خمیر در کلیه مراحل تولید نان اعم از میکس کردن، تخمیر و پخت سبب بهبود کیفی محصول نهایی می شوند. بهبود دهنده ها به نانوا کمک می کند تا محصولی با حجم و شکل ظاهری بهتر و با قابلیت حفظ تازگی بیشتر در طول مدت زمان مصرف تولید نماید. معمولا بهبود دهنده برای خمیرهایی است که خمیرمایه دارند و مدت ور آمدن طولانی دارند و به ازای هر نیم کیلو 2 تا ۳ گرم ریخته میشود .

بیشتر بخوانید :

برخی ازبهبود دهنده ها به شکل ژل هستند : این ژل با غلظت بالای مونو گیلیسیرید موجب بهبود ثبات و مقاومت خمیر،ایجاد بافت یکنواخت ،حفظ رطوبت غیر آزاد برای احساس نرمی بیشتر،کنترل بیاتی ؛ افزایش زمانی ماندگاری نان و…میشود .

برخی به شکل پودر هستند : مصرف این پودر بعلت غلظت بالا بسیار مقرون بصرفه بوده و سبب ایجاد حجم و بافت مطلوب ،بهبود پروسه پخت،افزایش نرمی و تازگی وماندگاری محصول نهایی و…میگردد.این پودر برای نانهای سنتی و بربری و سنگک بسیار مناسب بوده و به صرفه می باشد.

یکی از بهترین و طبیعی‌ترین بهبود دهنده‌های نان پوره سیب زمینی آب پز و یا آرد سیب زمینی است. حدودا کمتر از یک بیستم مقدار آرد کافی است. مثلا برای یک کیلوگرم آرد ۵۰ حداکثر گرم پوره یا آرد سیب زمینی مطلوب است. ضمنا خیلی هم ارزان‌تر از هر بهبود دهنده دیگری می‌باشد.

مکانیسم عمل بهبود دهنده ها متفاوت بوده و بعضی از آن ها دارای اثراتی کاملا متفاوت با سایر بهبود دهنده ها هستند. بنابراین قبل از استفاده، شناخت عملکرد آن ها ضروری است. به طور مثال بعضی از بهبود دهنده ها موجب تقویت خمیر و بعضی دیگر موجب کاهش استحکام خمیر می شوند. تقریبا هر نوع ماده ای که به آرد یا خمیر اضافه شود تا حدودی اثربهبود دهندگی خواهد داشت. برای مثال، اضافه کردن مخمر، پوکی، سبکی و خوش خوراکی نان را بهتر خواهد کرد، یا نمک علاوه بر آنکه بر نحوه کار با آرد و خمیر اثر می گذارد، در عین حال عطر و طعم نان را نیز تغییر خواهد داد.

رفرنس


موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 314 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چه نکاتی باید در هنگام خرید لوازم یدکی کیا موتورز در نظر گرفته شوند؟

يکشنبه 24 اسفند 1399
13:54
رعنا

شرکت کیا موتورز یک شرکت خودروساز کره‌ای است. این شرکت زیر مجموعه گروه هیوندای است. اتومبیل‌های تولید شده توسط کیا موتورز از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. بنابراین یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در میان ایرانیان هستند.یکی از دغدغه‌های استفاده از ماشین‌های خارجی، تأمین قطعات آن‌ها است. سرازیر شدن قطعات تقلبی در بازار فروش، سبب شده است تا خریداران اعتماد خود را نسبت به بازار از دست بدهند.نداشتن اطلاعات در مورد لوازم جانبی کیا موتورز و نحوه خرید آن‌ها نیز به این بی‌اعتمادی دامن می‌زند. اما با در نظر گرفتن چند نکته ساده می‌توان، این خرید دشوار را به خریدی راحت و بی‌دردسر تبدیل کرد.

خرید از بازارهای فروش

در اغلب شهرهای کشور، بازار فروش اختصاصی برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز و به‌طورکلی قطعات خودرو وجود دارد. اگرچه این بازارها اغلب سردرگم کننده هستند؛ اما یکی از بهترین روش‌ها برای خرید این نوع قطعات محسوب می‌شوند.چراکه فضای رقابتی حاکم بر این بازارها سبب می‌شود تا شاهد گران فروشی بی‌مورد نباشیم. البته همچنان امکان خرید قطعات تقلبی از این بازارها وجود دارد.

خرید از مغازه‌های لوازم یدکی آشنا

خرید لوازم یدکی خوردرو از یک مغازه آشنا همواره می‌تواند اطمینان بخش باشد. اگر مشتری قدیمی یک مغازه لوازم یدکی هستید. بهتر است برای کاهش احتمال خرید قطعات تقلبی، همواره از مغازه مورد اطمینان خود خرید کنید.

خرید از مرکز پخش قطعات یدکی کیا موتورز

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید لوازم یدکی کیاموتورز خرید آن از نمایندگی فروش و مرکز پخش اصلی این قطعات است. نمایندگی‌های فروش با حذف واسطه‌ها و تهیه و توزیع مستقیم این کالاها، سبب می‌شوند تا قطعه باکیفیت با قیمتی مناسب در اختیار کاربر قرار بگیرد.این فروشگاه‌های معتبر، اغلب شرایطی مانند خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا کاربر به‌راحتی بتواند قطعه مورد نیاز خود را به دو صورت حضوری و آنلاین تهیه کند.

اطلاع از شرایط تعویض و بازگشت کالا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم یدکی کیا موتورز در نظر گرفته شود؛ اطلاع از شرایط تعویض و بازگشت کالا است.در این‌صورت می‌توانید مطمئن باشید که درصورت معیوب و بی‌کیفیت بودن کالا می‌توانید آن را به فرروشنده بازگردانید. البته فروشنده‌ای که از اصل بودن کالای ارائه شده مطمئن باشد، به مشتری خود ضمانت تعویض ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید :

بررسی QR کد

برخی از قطعات اصلی کیاموتورز دارای QR کد اختصاصی هستند که با اسکن آن‌ها می‌توانید از اصل بودن این قطعات اطمینان حاصل کنید.همچنین روی برخی از این کالاها کد اختصاصی درج شده است که با بررسی آن در سایت مربوط، می‌توانید از اصل بودن این قطعات مظمئن شوید.

بررسی اعتبار فروشگاه یا فروشگاه اینترنتی

اگر از فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز استفاده می‌کنید، حتماً اعتبار فروشگاه را بررسی نمایید. این فروشگاه‌ها باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال باشند.همچنین اغلب این فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های واقعی هستند که محصولات خود را از طریق بستر وب نیز به فروش می‌رسانند. اگر قصد خرید از این فروشگاه‌ها را دارید بهتر بار اول به آدرس آن مراجعه کرده و پس از خرید حضوری و کسب اعتماد، خرید اینترنتی را به زمان بعدی موکول کنید.

بررسی بسته بندی لوازم

بسته بندی قطعات یدکی کیا موتورز نیز در تشخیص کیفیت ساخت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد. بسته بندی قطعات اصلی اغلب مرغوب است و بر روی اکثر آن‌ها هولوگرام وجود دارد.

بررسی ظاهری قطعه مورد نظر

بررسی کیفیت قطعات نیز در خرید لوازم یدکی کیا موتورز مؤثر است. یک قطعه باکیفیت اغلب از جوشکاری و برش‌کاری خوبی برخوردار است. حتی اعداد و حروف حک شده بر روی این قطعات نیز بی‌نقص و زیبا هستند.اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید پلاستیکی است، توجه کنید که پلاستیک به کار رفته در آن بوی بد ندهد. همچنین از انعظاف خوبی برخوردار باشد و حالت شکنندگی نداشته باشد.

منبع : استارپارت


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 259 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهبود دهنده نان فانتزی

يکشنبه 24 اسفند 1399
13:44
رعنا

شاید شما نیز اخیرا از کیفیت نان فانتزی های بیرونی راضی نیستید و در پی یافتن راه حلی جهت بهبود کیفیت نان های پخته شده در منزل هستید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه می توانید همراه با آرد از ماده ی خشک به نام بهبوددهنده نان فانتزی استفاده کنید. این نوع بهبود دهنده اغلب به صورت پودری بوده و به منظور افزایش کیفیت آرد مورد استفاده در پخت نان فانتزی به کار می رود. بهبوددهنده نان فانتزی با بهتر کردن بافت آرد و بالا بردن حجم آن، روند پخت را بهتر میکند و باعث نرمی و ماندگاری هر چه بیشتر نان فانتزی می شود.

انواع بهبوددهنده نان فانتزی

انواع بهبود دهنده ها به فرم های گوناگونی از جمله پودری، ژل مانند و … به مصرف می رسند. برخی از این بهبود دهنده ها مثل ژل هستند و باعث استحکام بالای خمیر و ایجاد بافت یکدست، حفظ تازگی، نرمی و رطوبت و در نتیجه افزایش طول عمر محصول می شود. نوع دیگر که به صورت پودری می باشد، به علت غلیظ بودن نسبت به نوع اول، بسیار کاربردی تر و مقرون به صرفه تر است. این نوع بهبود دهنده هم با ایجاد بافتی نرم و مطلوب، پروسه فرایند پخت را بهبود می بخشد. البته برای پخت نان های سنتی نیز از این نوع بهبود دهنده استفاده می شود. علاوه بر این دو مورد، بهبود دهنده های ارگانیک نیز مثل آرد یا پوره سیب زمینی می توانند بسیار مفید واقع شوند. لذا با توجه به تنوع موجود در انواع بهبوددهنده نان فانتزی عملکرد و میزان تاثیرگذاری آن ها هم متفاوت از هم خواهد بود. لذا پیش از انتخاب هر کدام و مصرف آنها بایستی شناخت مناسب و دقیقی نسبت به هر یک کسب نمایید. به طور مثال برخی از آن ها برای تقویت خمیر بهتر و کاربردی تر هستند و برخی دیگر ممکن است باعث کاهش استحکام خمیر شوند.

بیشتر بخوانید :

پودر کاکائو

آسپارتام

فرق بهبوددهنده با خمیر مایه

بهبود دهنده برای آن دسته خمیرهایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای خمیر مایه بوده و مدت زمان ور آمدن شان زیاد است. مقدار افزودن بهبود دهنده برای هر ۰.۵ کیلو تقریبا ۳ گرم می باشد. این در حالی است که خمیر مایه به منظور بهبود فرایند تخمیر به خمیر افزوده می شود و به افزایش حجم آن نیز کمک می کند. در حقیقت می توان گفت خمیر مایه جزئی جدانشدنی در پخت و تولید نان محسوب می شود، اما اضافه کردن بهبود دهنده به نان الزامی نبوده و صرفا به منظور بالا بردن کیفیت نان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه در برخی از کشورها نظیر ایران به دلیل تکنولوژی ضعیف آسیاب ها و تجهیزات تولید کننده، آردها کیفیت مطلوبی ندارند. لذا بیشتر نانوا ها از سست و بی کیفیت بودن آردها گله و شکایت دارند. از این رو استفاده از بهبود کننده تا حد زیادی می تواند این مشکل را برطرف نموده و موجب رضایت نانوا و مشتری از نان تولید شده گردد.

منبع : فروشگاه مواد شیمیایی جهان شیمی


موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 330 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لوازم یدکی خودروهای کیا

شنبه 23 اسفند 1399
13:54
رعنا

لوازم یدکی کیا از جمله برند هایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد. قطعات کیا شامل لوازم یدکی جانبی – موتوری – بدنه و تمامی قطعات خودروی این برند بین المللی میباشد.

قیمت لوازم یدکی کیا

قطعات یدکی کیا با توجه به کیفیت های مختلف و ساختار پیچیده تری که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند . هر چه کیفیت بالا تر رود قیمت هم بر حسب آن بیشتر میشود. در نتیجه شما باید علاوه بر به درجه کیفیت محصول به عملکرد قطعات هم شناخت داشته باشید تا بهترین هارا انتخاب کنید. البته باید بدانید فروشگاهی که لوازم را در اختیار خریدار قرار میدهد در قیمت گذاری موثر است.همانطور که می دانید برخی از لوازم یدکی کیا بسیار مهم هستند و از هر فروشگاهی نمی توان آن ها را خریداری کرد.برای خرید بهترین انواع لوازم یدکی کیا و همچنین سایر خودرو ها لازم است تا به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا موتورز

اغلب وقتی بازار را برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز بالا و پایین می‌کنیم با قطعات و قیمت‌های مختلف روبرو خواهیم شد. این موضوعات باعث سردرگمی ما می‌شوند.در دست داشتن یک راهنمای خرید مفید، می‌تواند ما را از سردرگمی نجات دهد و به سمت یک خرید راحت و مطمئن هدایت کند.لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودروها جز و دسته لوازم با تقاضای بالا هستند. از همین رو بازارهای فروش زیادی برای آن‌ها تعریف شده است. این بازارهای فروش شامل بازارهای و بسترهای اینترنتی، فروشگاه‌های حضوری، نمایندگی‌های فروش قطعات یدکی کیا موتورز و … هستند.

ماهیت هر یک از این بازارها، اعتمادسازی آن‌ها برای مشتری و … نیز در انتخاب بازار هدف بسیار مؤثر هستند. اما به‌طورکلی برای خرید این نوع لوازم باید به یک سری نکات توجه شود.

منبع


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروشنده پودر کاکائو خوب

شنبه 23 اسفند 1399
12:55
رعنا

امروزه شرکت های زیادی در ضمینه فروش پودر کاکائو فعالیت میکنند ازین شرکت ها میتوان به نام های زیر اشاره کرد :

شرکت هرشی که یک شرکت آمریکایی در ضمینه تولید پودر کاکائو هرشی است که فعالیت خود را از سال ۱۸۹۴ شروع کرده است و در ضمینه تولید انواع مختلف شکلات , کارامل , کره بادام زمینی و… است.شرکت هرشی اولین شرکت آمریکایی بود که فرمول تولید

شکلات شیری را بهبود بخشید و شکلات شیری تهیه شده از کپک را معرفی کرد . این شکلات گران،خوشمزه و برای مدت طولانی تازه بود.

شرکت تولید پودر کاکائو خاچیک یک شرکت ایرانی است که پودر کاکائو در بسته های ۱۰۰ گرمی عرضه میکند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

شرکت تولید پودر کاکائو فرمند: این شرکت شناخته شده که در اصل متعلق به شرکت شکلات پرند است، در زمینه تولید

بیشتر بخوانید :

انواع شکلات، تافی، ژله و دیگر تنقلات شیرین فعالیت میکند. فرمند محصولات خود را

به بیش از ۱۴ کشور جهان مانند امارات متحده عربی، ترکمنستان، بحرین، افریقای

جنوبی، عراق، چین، تایلند، روسیه و .. صادر می‌کند.

شرکت تولید پودر کاکائو هانی کو: شرکت فرآورده های آردی و غذایی بهنان گندم با نام تجاری هانی کو

فعالیت خود را از سال۱۳۷۵درشهرک صنعتی صفادشت کرج با تولید بهبود دهنده ها، پودر کاکائو ، خمیر پیتزا و بیکینگ پودر آغاز نمود.

رفرنس


موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با برخی از مهم ترین قطعات و لوازم یدکی خودرو

چهارشنبه 20 اسفند 1399
12:05
رعنا

استارت

وقتی شما کلید استارت خودروی خودتان را فشار می‌دهید ، موتور استارت که یک الکتروموتور است فعال شده و باعث روشن شدن ماشینتان می شود. تجربه نشان داده است که استارت بدون اطلاع قبلی و کاملا ناگهانی از کار می‌افتد.استارت خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودروها به سادگی امکان پذیر است. اگر استارت زدید و استارت خودروی شما کار نکرد به احتمال زیاد موتور آن سوخته و باید آن را تعویض کنید.

کمپرسور کولر

رایج ترین مشکلی که در سیستم کولر خودرو پیش می‌آید بروز نشتی در مدار کولر است. اگر نشتی کولر خودروی خود را چک کردید و از عدم نشتی در مدار کولر خودروی خود مطمئن شدید ، میتوانید به سراغ کمپرسور کولر خود بروید .اکثر کمپرسورهای کولر خودروها دارای یک کلاچ هستند که در هنگام نیاز کمپرسور را درگیر میکنند و در مواقع عدم نیاز کمپرسور کولر را غیر فعال مینمایند.اگر عمر این کلاچ تمام شده باشد می‌تواند سبب از کار افتادن کمپرسور شود.همچنین بروز ایراد در لوازم داخلی کمپرسور نیز می‌تواند باعث شود که کمپرسور فشار کافی را تولید نکند و افت فشار این قطعه نیز می‌تواند سبب کارنکردن سیستم کولر شود. به هر حال اگر هر کدام از این مشکلات برای کمپرسور خودرویتان پیش آمد نیاز خواهید داشت تا آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید که اگر نیاز به خرید لوازم یدکی برای این مشکل باشد به شما اعلام کند.

بیشتر بخوانید :

پلوس

نام اصلی پلوس خودرو Axle Shaft است وظیفه‌ی انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ را دارد. بیشترین مورد خرابی که در پلوس خودروی شما پیش می‌آید، پاره شدن گردگیرهای آن است.

سیبک فرمان

سیبک فرمان خودرو یکی از انواع اتصالات است که حرکت سیستم فرمان را به چرخ‌های جلو منتقل میکند . اگر سیبک فرمان خودرویتان دچار مشکل شده، در هنگام افتادن خودرو در دست اندازها صدای بسیار بدی به گوش خواهد رسید و شما باید به یک تعمیرکار برای تعویض سیبک ها مراجعه کنید. همیشه به مشتریان محترم پیشنهاد میکنیم که حتما از قطعات اصلی استفاده کنند و به خاطر اندک تفاوت قیمت ، درگیر تعویض قطعات خودرویشان در فاصله زمانی نزدیک نشوند.خصوصا برای قطعاتی مانند سیبک و ….. که در دسته قطعات جلوبندی قرار میگیرد و معمولا به دلیل مصرف مداوم از خودرو دچار فرسودگی میشوند و نیاز به تعویض پیدا میکنند .

میل سوپاپ

میل سوپاپ با نام میل بادامک نیز شناخته می‌شود. کار میل سوپاپ باز و بسته کردن سوپاپ‌های ورودی و خروجی است. پیشرانه‌ی یک خودرو می تواند یک، دو، یا حتی چهار میل سوپاپ داشته باشد.میل سوپاپ‌ها قطعاتی هستند که عمر بالایی دارند و معمولا خراب نمی‌شوند اما افت فشار روغن و یا کمبود روغن در پیشرانه‌ی خودرو می تواند باعث آسیب به میل سوپاپ شود.اگر مکانیک به شما گفت که نیاز به تعویض میل سوپاپ وجود دارد مطمئن باشید که خودروی شما با مشکلی جدی مواجه شده است.

منبع : استارپات

رفرنس : نمایندگی فروش قطعات هیوندای


موضوعات: خودرو ,
[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اسید لاکتیک در کدام خوراکیها یافت می شود؟

چهارشنبه 20 اسفند 1399
11:50
رعنا

اسیدها طعم های متمایزی به غذاها اعطا می کنند از اسید سیتریک موجود در میوه ها گرفته تا اسید استیک خورنده که باعث تولید سرکه می شود. این ترکیب یک اسید ملایم و همه کاره است که توسط باکتری های ویژه ای تولید می شود که قادر به هضم لاکتوز در شیر هستند. اگرچه اسید لاکتیک در درجه اول با محصولات لبنی در ارتباط است ، اما در طیف گسترده ای از غذاها یافت می شود که در ادامه شرح داده می شود.

محصولات لبنی

گونه های نسبتاً کمی از باکتری ها ، از جمله خانواده لاکتوکوک و لاکتوباسیلوس و برخی از خانواده های لکونوستوک و استرپتوکوک ، قادر به هضم لاکتوز موجود در شیر هستند. آنها قندها را به انرژی تبدیل کرده و اسید لاکتیک را دفع می کنند که باعث کاهش pH شیر و ایجاد محیط نامناسب برای سایر باکتری ها می شود.

این مسئله یک مزیت رقابتی برای آن باکتریها است و برای انسان نیز مزایای گسترده ای دارد. این دسته از محصولات شیر ​​اسیدی یا “کشت شده” به راحتی خراب نمی شوند و خاصیت مغذی شیر را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند. خامه ترش ، ماست ، پنیرها و بقیه محصولات لبنی تخمیر شده در جهان از طریق اسید لاکتیک تولید می شوند.

ترشی سنتی

اگرچه این ماده با لبنیات شناخته می شود اما باکتری های اسید لاکتیک فرصت طلبانی هستند که می توانند با استفاده از قندهای دیگر نیز زنده بمانند. به عنوان مثال ، ترشی سبزیجات و محصولاتی مانند کلم ترشی به طور سنتی دارای اسید لاکتیک هستند. نمک زدن به سبزیجات آب آنها را بیرون می کشد ، که به سرعت توسط لاکتوباسیل ها استعمار می شود.

این اسیدیته باعث جلوگیری از رشد باکتری های بالقوه خطرناک و بیماری زا می شود و به حفظ مواد غذایی کمک می کند. گروه دوم باکتری ها اسید لاکتیک را هضم کرده و اسید استیک یا سرکه تولید می کنند که قوی تری است و روند کار را تسریع می کند. ترشی حاصل می تواند بسته به نسبت لاکتیک اسید به اسید استیک ملایم یا تیز باشد.

نان های ترش

نان خمیر ترش مزه خاص خود را مدیون باکتری های اسید لاکتیک است که در کنار مخمر در خمیررشد می کند. PH پایین ایجاد شده توسط باکتری ها نه تنها باکتری های مضر را دفع می کند بلکه مخمرها و اسپورهای کپک را که تحمل اسیدیته پایین را ندارند از بین می برد. از طرف دیگر ، مخمرهای نان با اسیدیته پایین سازگار شده و عملکرد خود را بهتر انجام می دهند.

محصولات سویا

باکتریهای اسید لاکتیک نقش مشابه ماده طعم دهنده و نگهدارنده را در محصولات تخمیر سویا دارند که در سراسر آسیا رایج است. بیشتر آنها از جمله میسو و سس سویا با خمیر کردن دانه های سویا شروع می شوند که باعث ایجاد یک ماده اولیه می شود. سپس استارتر به این دانه ها اضافه می شود و یک فرآیند تخمیر پیچیده را با چندین خانواده مخمر و باکتری آغاز می کند. باکتری های اسید لاکتیک با اثر رحفاظتی مانع از رشد عوامل بیماری زا در محصول نهایی می شوند.

منبع : https://www.jahanshimi.com/



موضوعات: دنیای شیمی ,
[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]