?????? ??? ????? ???? ???

شنبه 4 شهريور 1402
16:44
رعنا

من می روم داخل و این کیسه پلاستیکی را بردارم و موها را در یک کیسه پلاستیکی قرار می دهم و محکم ببند. و بعد I'mMore من می روم داخل و این کیسه پلاستیکی را می گیرم و موها را در یک کیسه پلاستیکی می گذارم و محکم ببند. و سپس آن را در مایکروویو قرار می دهم. برای حدود دو. دقایق.

بیش تر بخوانید: خرید کلاه گیس

چگونه کلاه گیس موی انسان خود را دوباره ابریشمی کنم؟

طرز شستشوی کلاه گیس بدین صورت است: از روغن های طبیعی مانند روغن آرگان مراکشی، روغن زیتون فوق بکر یا روغن هسته انگور استفاده کنید. مقداری روغن یا نرم کننده را به مدت 30 دقیقه با کلاه دوش بمالید. کلاه گیس خود را با مقداری شامپو مرطوب کننده با کیفیت خوب بشویید و از انگشتان خود برای تمیز کردن پوست سر خود بین خطوط به آرامی استفاده کنید، سپس آن را کاملا آبکشی کنید.

انتخاب و پوشیدن کلاه‌گیس

زنانی که در اثر شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی با ریزش مو مواجه می‌شوند، می‌توانند حداقل برای یک‌بار هم که شده کلاه گیس شیمی درمانی انتخاب کنند و یا اینکه کلاه‌ و روسری ‌های متنوع را جایگزین کلاه‌گیس کنند. به یاد داشته باشید، موهای شما دوباره رشد خواهند کرد، اگرچه ضخامت، بافت و رنگ آن ممکن است تغییر کند. ریزش مو در بیماران مبتلا به سرطان سینه و همینطور سایر سرطان ها بروز می­کند.

انتخاب کلاه گیس قبل از شروع درمان

از مدل موهای فعلی خود عکس بگیرید.

در صورتی که می خواهید کلاه گیس خود را با رنگ فعلی خود مطابقت دهید، یک دسته از موهای خود را از جلوی سر خود، جایی که موها روشن تر هستند، جدا کنید تا بعدا برای انتخاب کلاه گیس به مشکل بر‌نخورید.

از نور طبیعی – در فضای باز یا نزدیک پنجره – برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا کلاه گیس با موهای طبیعی شما مطابقت دارد استفاده کنید.

سر خود را با موهای خیس یا صاف اندازه بگیرید.

مطمئن شوید که کلاه گیس شما قابل تنظیم است، چون بعد از ریزش مو، اندازه سر شما ممکن است یک سایز کوچکتر باشد.

انتخاب کلاه گیس طبق فرم صورت

انتخاب کلاه گیس زنانه طبق فرم صورت درست به اندازه مدل موی خودتان اهمیت دارد. گاهی مدلی به شما می آید و مدل دیگری جذابتان نمی کند. برای این که بدانید کدام کلاه گیس به کدام صورت می آید، راهنمای زیر کمکتان خواهد کرد.

صورت گرد: برای صورت گرد کلاه گیس کوتاه و شلوغ ایده‌ال هستند. همینطور چنانچه موها قسمتی از پیشانی را بپوشانند، فرم صورت زیباتر بنظر خواهد رسید. کلاه گیس زنانه ای که طول آن تا سرشانه هاست و اصطلاحاً مدل خرد یا Layer دارد برای شما مناسب خواهد بود.

صورت بیضی: برای این صورت سراغ مدل های به اصطلاح مصری بهمراه چتری بروید. چنانچه دوست دارید کلاه گیس زنانه با موی بلند داشته باشید، سراغ مدلی که موج یا فر دارد بروید تا صورتتان را توپر نشان دهد.

صورت مربعی: برای صورت مربعی سراغ کلاه گیس هایی را بگیرید که تیزی چانه تان را ملایم تر نشان دهد. بهتر است فرق این کلاه گیس ها کج و بلند باشد و نوک موها به حالت تیز برش خورده باشد تا توجه را از چانه بردارد و به خود اختصاص دهد.

صورت لوزی: افرادی دارای صورت لوزی شکل معمولاً گونه های باریک و بلند، پیشانی بلند و چانه باریک و نوک تیز دارند. این اشخاص باید کلاه گیسی را انتخاب کنند که سبب کوتاه تر جلوه دادن پیشانی شود و آنها شود و کشیدگی صورت را تشدید نکند.

منبع: کلاه گیس


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]