در حین خرید کلاه گیس باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

شنبه 14 مرداد 1402
12:13
رعنا

کلاه گيس ها ريشه اي بسيار باستاني و قديمي دارند به طوري که قديمي ترين کلاه گيس در حال حاضر در موزه بريتانيا قرار دارد و سن آن بيش از 3000 سال تخمين زده شده است !کلاه گيس ها را تقريبا ميتوان در دوره مصر باستان ،يونان و روم يکي از ملزومات آرايشي پرکاربرد دانست .اصل واژه کلاه گيس از واژه انگليسي (periwig) مشتق شده است ،پرويگ ها در واقع موهاي مصنوعي بودند که در بريتانيا وکيل مدافعان به سر ميکردند و جزئي از ملزومات لباس فرم آنان در گذشته بوده است .همچنين يکي از آيين يهوديت ارتودوکيس در گذشته که براي زنان اجباري بوده ،تراشيدن کل موها و استفاده از کلاه گيس بوده است.

به هر حال براي هرنوع استفاده از کلاه گيس بايد سعي در انتخاب مناسب بهترين نوع آن داشته باشيد که در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت.

نکاتی که در خرید کلاه گیس باید به آن توجه کنید

اندازه دور سر

در ابتدا براي خريد کلاه گيس بايد اندازه دور سر خود را اندازه بگيريد سپس کلاه گيس مورد نظر خود را انتخاب کنيد ،ممکن است اندازه دور سر شما از اندازه استاندارد محصول مورد نظر کوچکتر يا بزرگتر باشد که در اينصورت هنگام استفاده با مشکل مواجه خواهيد شد .برخي از کلاه گيس هاي موجود در قسمت زيرين خود چسب ها و بست هايي را براي تعيين اندازه بر روي سر دارند که ميتوانيد با استفاده از آنها کلاه را بزرگ و کوچک کنيد .

بیش تر بخوانید: سرطان دهانه رحم

کیفیت کلاه گیس را بسنجید.

پروتزهای مو بر اساس نوع مو و جنس بیس پروتز مو که در ساخت آن استفاده می‌شود قیمت گذاری می‌شود. جنس موی به‌کار رفته باید کاملا شبیه به موهای طبیعی انسان باشد و به هیچ وجه نباید جنس مصنوعی داشته باشد. علاوه بر این بیس پروتز باید کاملا از مواد مرغوب تهیه شده باشد و امکان اکسیژن رسانی به پوست سر را داشته باشد. برای یک خرید مطمئن حتما به مراکز معتبر ترمیم مو مراجعه کنید تا نسبت به اصل بودن پروتز اطمینان داشته باشید.

وزن کلاه گیس

یک پروتز موی مرغوب همیشه وزن سبکی دارد و هیچ احساس سنگینی یا هر احساس ناخوشایند دیگری برای فرد ایجاد نمی‌کند. اگر چه ممکن است پوست سر در روزهای اول نصب پروتز مو کمی حساس باشد اما اگر بیس پروتز مو کیفیت مناسبی داشته باشد با گذشت چند روز این مسئله کاملا برطرف می‌شود.

کشورهای سازنده پروتز مو

کشور کره جنوبی و چین معتبرترین تولیدکننده پروتز مو در جهان است. بهترین موسسات ترمیم مو جهان چون هیرکلاب و هیر دایرکت آمریکا، هیرسولوشن اسپانیا و فریدوم کوچر استرالیا محصولات ترمیم مو و پروتز مو را از همین کمپانی تهیه می‌کنند. بعد از کره جنوبی، سوئیس، چین، هند، فیلیپین، تایوان و اندونزی از دیگر کشورهای سازنده پروتز مو هستند. بیس پروتز مو در مرکز ترمیم مو موبا از کشورهای کره جنوبی، سوئیس و چین وارد می‌شود.

تراکم و نوع کاشت مو

علاوه بر جنس، رنگ و حالت موهای به کار رفته در ساخت پروتز میزان تراکم موها و نحوه کاشت موها در بیس پروتز نیز اهمیت زیادی دارد. میزان تراکم موهای پروتز باید مناسب با موهای باقی مانده شما در اطراف گوش‌ها باشد. اما نکته مهم‌تر نوع کاشت موها در بیس پروتز است. نحوه پخش شدن موها باید کاملا شبیه به رشد موهای طبیعی انسان باشد و با یک الگوی خاص تکرار نشده باشد.

نکات گفته شده در بالا از مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید پروتز مو بررسی کنید. اگر تصمیم به نصب کلاه گیس کوتاه مو دارید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به مرکز ترمیم مو موبا از مشاوره تخصصی ترمیم مو ما استفاده کنید و تمام سوالات و ابهامات خود را از مشاوران مجرب و با تجربه ما بپرسید. صداقت در کار و بالا بردن آگاهی مشتریان عزیز یکی از اصول کاری موبا در سال‌ها فعالیت خود بوده است.


[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به استخر مدرن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]